当他醒来时,恐龙依旧在那里。

Jerk It Out - Caesars

今天推荐一枚有名又有些复古的曲子。

这首歌曾做过Ipod shuffle,  可口可乐等产品的广告曲。

当初一听到这首歌立刻被那种像电二胡一样的鬼声音吸引了,而且不得不说歌名也是蛮让人细思恐极的嘛


Wind me up , put me down

给我上发条 , 把我放下 
start me off and watch me go
让我开始 , 并且看我走 
I'll be running circles around you sooner than you know
我将要快速的围绕在你身边 , 你知道吗 
A little off center , and i'm out of tune
集中一些我喜欢的曲子 
just kickin this can along the avenue , But i'm alright
沿著道路踢罐子 , 但是我很好 

cause it's easy once you know how it's done
你知道该如何做 , 那就很容易 
you can't stop now , it's already begun
这个时候你以无法停止 , 因为它已经开始了 
you feel it , running through your bones
你感觉到它 , 跑入你的骨子里 
and you jerk it out
你就尽情的摇摆 
jerk it out
尽情的High

shut up , hush your mouth
安静 , 闭上你的嘴 
can't you hear you talk to loud? 
你不觉得你太吵了吗? 
No I can't hear nothing 'cause I got my head up in the clouds
不 我听不到任何声音 , 因为我深在云端里了 
I bite off anything that I can chew
我咬著任何我可以吃的东西 
I'm chasing cars up and down the avenue
我追逐著街上的车子 
But that's ok
但是那是ok的 

cause it's easy once you know how it's done  
你知道该如何做 , 那就很容易 
you can't stop now , it's already begun
这个时候你以无法停止 , 因为它已经开始了 
you feel it , running through your bones
你感觉到它 , 跑入你的骨子里 
so you jerk it out
你就尽情的摇摆 
jerk it out  
尽情的High



                             个人公众号:jiedongqu解冻区

                               穿梭现代丛林,解冻麻木神经

                                             欢迎关注

评论
热度(4)

© iiiiiiiiiiii | Powered by LOFTER